Є заміна для «шишиги»

 Лютий 9, 2018

5538_p_13_img_01Новий вітчизняний автомобіль Tata може створити серйозну конкуренцію ГАЗ-66 і не лише. За своїми характеристиками українська вантажівка перевершує російський аналог

Бориспільський автозавод корпорації «Еталон» торік представив вантажівку індійської фірми Tata LPTA 713 TC з колісною формулою 4х4. Як вважають профільні фахівці, черговий кандидат на заміну легендарної «шишиги» (поширена назва ГАЗ-66) за своїми характеристиками перевершує російський аналог. Важливо, що цей автомобіль невибагливий в експлуатації

Нагадаю, спроби знайти заміну російському ГАЗ-66, який на даний час уже морально застарів і фізично зношений, були і раніше. Зокрема йдеться про повноприводну модель «Богдан-3373» із китайською кабіною JAC, яка створена на базі агрегатів Hyundai HD72. Автомобіль «Богдан-3373» має 3,9-літровий турбодизельний двигун, що відповідає екологічним стандартам Євро-2, із потужністю 130 к. с. Максимальний крутний момент — 380 Нм при 1900 об./хв. У цьому автомобілі мінімальна кількість електронних пристроїв, паливна система — з механічним рядним насосом високого тиску. В механізмі вмикання повного приводу передбачено захист від некоректного перемикання режимів роботи повного приводу (привод на задню вісь, повний привод та понижувальна передача), що своєю чергою підвищує надійність автомобіля.

На цьому автомобілі використовується двигун з КПП та задній міст Hyundai HD72. Вибір базового шасі продиктований тим, що конструкція автомобіля Hyundai HD якнайкраще підходить для експлуатації в непростих дорожніх умовах, не потребує складного технічного обслуговування та надійна. Автомобіль «Богдан-3373» долає підйоми до 40° й брід до 0,5 м без підготовки. При цьому максимальна швидкість — до 110 км/год. Цей повноприводний автомобіль має збільшений кліренс — 240 мм, його повна маса — 7,2 т, а корисне навантаження шасі — 4,5 т.

У запропонованій Бориспільським автозаводом версії повна маса становить 5150 кг, а вантажопідйомність — 2500 кг (тобто на 500 кг більше, ніж у ГАЗ-66). При цьому габаритні розміри моделі: довжина — 5750 мм, ширина — 2160 мм, висота — 2850 мм. Вантажівка буде комплектуватися 6-циліндровим турбодизелем Tata потужністю 125 к.с. Трансмісія — повноприводна із понижувальним рядом передач і блокуванням міжосьового диференціала. Максимальна швидкість — 82 км/год, а запас ходу становить 800 км.

За своїми позашляховими характеристиками автомобіль Tata не поступається ГАЗ-66. Нова модель авто може долати круті підйоми до 70%, схили до 30%, стінку заввишки 0,5 м, рів завширшки 0,6 м, а також форсувати без підготовки брід завглибшки 0,65 м.

Представники Бориспільського автозаводу стверджують, що вже перші випробування Tata LPTA 713 продемонстрували, що ця вантажівка за всіма характеристиками перевершує ГАЗ-66. Українська автівка на заводських випробуваннях підтвердила високу прохідність, вона компактна за розмірами і має міцну конструкцію. За таких характеристик, думаю, в неї є шанси потрапити до автопарку нашого війська.

Сергій ВОРОНКОВ

 

У Харкові розробляють нову бойову машину піхоти

5538_p_13_img_02Державне підприємство «Харківське конструкторське бюро ім. О.О. Морозова» (ХКБМ) працює над розробкою бойової машини піхоти БМП-У.

Нещодавно підприємство презентувало дослідний зразок БМП-У у вигляді макета. Новинка має надійти на зміну вже давно застарілим БМП-1 і БМП-2, яких у Збройних Силах України ще експлуатують чимало. Про це повідомляє defence-blog.com.

Зазначено, що БМП-У буде відносно недорогою та простою в управлінні. Бойову машину оснастять новим бойовим модулем — баштою, яка може нести різне озброєння. Зокрема, це 30-міліметрова автоматична гармата, протитанкові керовані ракети «Бар’єр», 30-міліметровий гранатомет і кулемет калібру 7,62 мм.

Передбачають, що перший ходовий прототип нової БМП-У нададуть на випробування вже поточного року.

 

Новинка для саперів: дистанційно керована платформа для розмінування

5538_p_13_img_03Нещодавно Міністерство оборони України оприлюднило результати роботи саперних підрозділів вітчизняного війська. Цифри cправді вражають, адже з початку АТО вони перевірили понад 3640 га територій і знешкодили 177 728 вибухонебезпечних пристроїв. А, за різними оцінками експертів, на розмінування територій Донецької й Луганської областей потрібно буде від 10 до 15 років.

Перспективний напрямок розвитку військової інженерної техніки — наземні роботизовані комплекси, які допомагають саперам у виконанні завдань із розмінування, повідомляє uprom.info. Допомогти в цьому може й одна з вітчизняних компаній, фахівці якої створили багатоцільову дистанційно керовану платформу, яку в майбутньому може бути адаптовано для розмінування територій. На носовій частині буде розташовано апаратуру для виявлення мін, на кормі — маніпулятор або засоби ураження. Радіус керування платформою — 1,5 км, і його може бути збільшено до 3–4 км.

Схожi записи: