Бронеавтомобіль «Барс-8» проходить державні випробування

 Липень 7, 2017

5507_p_14_img_0001Окрім прохідності, перевіряють його балістичні й протимінні показники, надійність як основного, так і допоміжного обладнання

Бронеавтомобіль «Барс-8» нині проходить державні випробування на одному з полігонів Міноборони. Цей зразок доопрацьовував виробник з урахуванням зауважень військових, виявлених під час визначальних відомчих випробувань, що відбулися на початку 2016 року

Зварний корпус тактичного бронеавтомобіля «Барс-8» виготовлено зі сталевих броньових листів. За визначеними характеристиками, він має забезпечувати захист екіпажу та основних агрегатів дослідного зразка від куль калібру 7,62 мм. На «Барсі-8» установлено енергоємне шасі підвищеної прохідності з колісною формулою 4х4 та 6,7-літровим турбодизельним двигуном Cummins потужністю 385 к. с, броньований протимінний і балістичний захист, що відповідають стандарту STANAG 4569 Level 2. Автомобіль обладнано системою забезпечення життєдіяльності екіпажу, пуском димових гранат, засобами зв’язку та навігації, приладами нічного й денного спостереження. Тут застосовано технологію RunFlat, яка забезпечує пересування бронеавтомобіля навіть на спущених шинах. «Барс-8» має систему пожежогасіння моторного відділення, засоби маскування, протиосколковий підбій корпусу, автономну кліматичну систему тощо. Максимальна швидкість по шосе — 110 км/год. Бронеавтомобіль може долати водні перешкоди без втрати боєздатності, а завдяки великому кліренсу може рухатися глибокою колією.

 

Владислав Ільєнко, технічний директор структурного підрозділу ПАТ «АК «Богдан Моторс»:

5507_p_14_img_0002— Представлений на державні випробування «Барс-8» є продовженням лінійки бронеавтомобілів цього типу. Бронеавтомобіль створено на базовому шасі Dodge Ram 5500, що дало змогу забезпечити його повну масу до 10 тонн і поліпшити бронезахист. Після визначальних відомчих випробувань на підприємстві суттєво доопрацювали конструкцію кузова. Він полегшав на 400 кілограмів, менше нависає над задніми колесами, а фільтровентиляційну установку переміщено з даху на кормову частину бронеавтомобіля. Також удосконалили станок для кулемета та внутрішню перегородку між водієм і десантним відсіком. Перегородку сконструйовано таким чином, що в разі потреби її можна скласти разом із майданчиком для кулеметника. Це дає змогу водієві разом із командиром швидше евакуюватися через бокові задні двері або верхні люки. Протимінні сидіння в десантному відсіку сконструйовано таким чином, щоб вони максимально поглинали енергію вибуху.

 

Володимир Жирний, полковник, голова державної комісії:

5507_p_14_img_0003— За час державних випробувань «Барс-8» намотав уже майже 10 000 кілометрів у різних дорожніх умовах. Перевірили на відповідність його масо-габаритні параметри, ходові якості, включно з прохідністю та швидкісними й ергономічними характеристиками, визначили стійкість до зовнішніх впливів — протікання та запилення.

Можу сказати, що цей бронеавтомобіль продемонстрував добрі динамічні якості. Зокрема, розігнався по шосе до 156 км/год., що значно перевищує показник максимальної швидкості — 110 км/год. Водночас витрата палива за швидкості 90 км/год. становила 18 літрів, а в умовах бездоріжжя — 33. Відпрацювали й приховане пересування «Барса-8» в умовах суцільної темряви за допомогою лише камери нічного бачення й дисплея, розміщеного в кабіні водія. Це значно ускладнює противникові виявлення нашого бронеавтомобіля без додаткового застосування засобів електронної розвідки.

 

Микола Яремчук, старший солдат, водій:

5507_p_14_img_0004— Хочу відзначити маневреність «Барса-8»: він динамічний, швидко рухається, має запас потужності. На мій погляд, його безумовною перевагою є й зручне перемикання пониженої чи підвищеної передачі. Важіль перемикання розташовано в кабіні, що вкрай важливо під час бою. Вважаю, що потребує підсилення конструкція як переднього, так і заднього бампера. Їх потрібно жорсткіше закріпити, аби не пошкодити лебідку, якщо доведеться когось прибирати з дороги. Також потрібно зробити рухливим прилад, за яким бронеавтомобіль рухається вночі, адже його приварено в положенні, зорієнтованому на командира. Мені ж доводиться часто нахилятися до нього, щоб вивіряти маршрут. Як відомо, ніхто й ніщо не має відволікати водія від дороги.

Матеріал підготував Сергій ВОРОНКОВ

 

Схожi записи: