«Тритон» махом долає водні перешкоди

 Жовтень 9, 2015

5416_p_11_img_0001Новий вітчизняний броньовик значно економічніший і має пристойні динамічні характеристики

Бронеавтомобіль нового покоління «Тритон», виготовлений Київським ПАТ «Завод «Ленінська кузня», — це принципово нова розробка військового призначення. Важливо, що Міністерство оборони України висунуло зброярам свої вимоги щодо необхідної їм бойової машини. На заводі втілили в життя ці пропозиції, і сьогодні нова машина відповідає всім сучасним стандартам. Новинка за своїми характеристиками перевершує аналоги. «Тритон» декларують уже як БТР, у такому разі його прямим аналогом виступає український «Дозор-Б».

Нова бойова машина «Тритон» являє собою бронетранспортер з колісною формулою 4х4. Цей БТР озброєний дистанційно керованим бойовим модулем ОБМ «Кіборг», що також розроблений заводом «Ленінська кузня». Модуль включає кулемет калібру 12,7 мм і автоматичний гранатомет калібру 40 мм УАГ-40. Бронемашина плаваюча, і це є однією з її переваг.

Окрім того, пропонується також розміщення на базі «Тритона» нового мобільного комплексу наземної розвідки і РЕБ «Джеб», представленого ДК «Укрспецтехніка». Він включає РЛС розвідки наземних і малошвидкісних цілей, що низько летять, міліметрового діапазону LC111 «Лис».

Заступник генерального директора ПАТ «Завод «Ленінська кузня» Костянтин Луньов розповів, що перший зразок випустили менше, ніж за рік.

— Вага машини до 8 тонн. І це разом з екіпажем, паливом, повним боєкомплектом. У «Тритона» є апарель, чого немає у його аналогів. По суті ця машина розроблялася, враховуючи всі недоліки своїх конкурентів. «Тритон» економічніший і має пристойні технічні характеристики щодо динаміки, — розповів він.

Двигун цієї бронемашини марки Volvo потужністю 211 «конячок». Максимальна швидкість — 110 кілометрів за годину. На першому зразку «Тритона» встановлені шини марки «Континенталь», які використовують в армії Бундесверу. Дуже важливо, що ці вузли взаємозамінні з БТР-80 БТР-3Е1 та БТР-4Е. Цей задум втілили в життя для того, щоб машина була універсальною щодо технічного обслуговування. «Тритон» заввишки 2,4 метра, такий самий параметр він має і завширшки, а його довжина становить 5,65 м. У такий спосіб «Тритон» легко пересувається містом. Розміщення двигуна в передній частині дозволило зробити в «Тритоні» десантне відділення та люки. Через них можна вести вогонь та, за необхідності евакуйовуватиметься весь екіпаж, який, до речі, становить 3 особи. Крім того, всередині комфортно розміщуються 8 десантників.

Роздавальна коробка також власного виробництва і забезпечує пряму та понижену передачі через блокування диференціала. У всіх коліс важільна незалежна підвіска, завдяки чому під час руху покращуються маневрені характеристики. Кліренс у «Тритона» — 450 мм, що забезпечує йому гарну прохідність. Бронескло відповідає всім вимогам захисту. Особливість у тому, що двоє бокових дверей трохи зміщені, що дозволяє десанту вільно проникати в десантне відділення або швидко здійснювати евакуацію. Увагу приділили і протимінному захисту. Машина надійно захищена знизу. Всі сидіння підвісні, кріпляться зверху та збоку. Завдяки цьому екіпаж машини убезпечений при вибуху міни. Десантні сидіння легко знімаються, тому можна перевозити як боєприпаси, так й інші вантажі.

Плавучість бронемашини забезпечують два гідродвигуни власного виробництва. Максимальна швидкість руху по воді становить близько 10 кілометрів за годину. Важливо, що машина долає водні перешкоди без підготовки.

Ігор ПАРУБСЬКИЙ

Схожi записи: